[hardcore] tehno delfini

Nenad griffin76 at eml.cc
Thu Apr 22 02:39:13 EDT 2004

On Thu, 22 Apr 2004 03:15:15 +0200, "Boban" <subbot at eunet.yu> said:

>  koliko ja znam studio k7 je sa x-mixom zavrsio 1998...

Nisam znao da je toliko dugo trajalo, ali u Hali sportova je bas pustao
prastare stvari, ja se secam da sam ih gledao pocetkom devedesetih,
recimo vrteo je i State of the art demo (onaj sto su ga izvrteli svi
naradnjaci kao pozadinu na Palmi), kao da nema nista novije.

> da iskoristim ovu priliku da pitam, koliko ima ovde ljudi koji vole
> softverski 3d rendering? (mislim i na one koji recimo vole cisto
> da vide sliku, animaciju)?

Ja volim da vidim softverski rendering, cisto promene i nesavrsenosti
radi. Rendering na karticama mi je suvise slican.

Pozdrav, laza.
--
  Nenad
  griffin76 at eml.cc