[hardcore] softwar vs hardwar

dominator///kosmoplovci dominator at kosmoplovci.net
Mon Apr 26 18:30:10 EDT 2004

At 03:15 4/22/2004, you wrote:

> koliko ja znam studio k7 je sa x-mixom zavrsio 1998...
>ali je kalicko jednom prilikom u jedan od ondasnjih vj techna doveo jednog lika sa mcm-a, pa su pustali videe koje su radili mcm
>video umetnici uz pomoc pc-eva, macova, thomsona, amiga...
>to je sve bilo slicno x-mix-u, ali kvalitetno i originalno, dobar video na dobar techno...
>recimo na svakoj "tranziciji" su ispisivali sa kakvim softverom i hardverom je radjena nastupajuca animacija...
>a omiljene alatke ljudi sa mcm-a su bile naravno amiga, lightwave, imagine.

   secam se toga, bilo je tu zanimljivih detalja. XMIX-a je napravljeno koliko je meni poznato barem 4 a 3LUX mozda i vise (FYI: 3LUX je takodje produkcija K7 studija, XMIX je bio vise techno/elektro/trance orijentisan, 3LUX ambijent/experiment). ne znam sta kalicanin poseduje, ali je zalosno sto i danas on uspeva da prodaje stvari koje je pokrao jos pre 10 godina i zamajava time i danasnje nagutane trensere...

>da iskoristim ovu priliku da pitam, koliko ima ovde ljudi koji vole softverski 3d rendering? (mislim i na one koji recimo vole cisto
>da vide sliku, animaciju)?

   volim isto koliko i hardverski, mozda i malo vise iz razumevanja kolicine rada koja je ulozena, ali rendering kao takav posmatram ipak kao sekundarnu stvar. pogledajte na primer amiga demoe ephidrene ili tbl-a iz ove i prosle godine, iako su u 320x200 sa softverskim renderingom, garantujem da cete u njima uzivati podjednako dobro bas kao i da su u 1024x768 sa gl/d3d...

   po meni, mnogo vaznije od vrste renderinga je rezultat koji se postize vizuelnim efektom u kombinaciji sa idejom. kompaktnost produkcije ispred nagomilanih 'originalnih efekata'... realno mi ne smeta ni 160x100 u 2x2 kad demo valja. uzecu za primer nerve axis-ov relic iz 1998 koji i danas poprilicno proziva, i to ne samo amiga scenu vec scenu uopste.

   postujem stare demoe koji su se bazirali na kolicini nevezanih efekata i volim da ih pogledam i danas, ali je ta faza odavno prevazidjena i mora se ici dalje. tu i tamo zanimljivo je i neko prizivanje na oldskool, ali vecina toga je neko 'stara dobra vremena' patetisanje pa nije ni lako naici na nesto interesantno. u ovoj kategoriji mozda nije lose pogledati TPM-ov pixeltropia intro, izdato u martu na ifparty04.

>nego, u infou onog demoa se pozdravljaju i nasi ljudi ;)

   pitam se koji ;))