[hardcore] tehno delfini

Boban subbot at eunet.yu
Wed Apr 21 21:15:15 EDT 2004

 koliko ja znam studio k7 je sa x-mixom zavrsio 1998...
ali je kalicko jednom prilikom u jedan od ondasnjih vj techna doveo jednog lika sa mcm-a, pa su pustali videe koje su radili mcm
video umetnici uz pomoc pc-eva, macova, thomsona, amiga...
to je sve bilo slicno x-mix-u, ali kvalitetno i originalno, dobar video na dobar techno...
recimo na svakoj "tranziciji" su ispisivali sa kakvim softverom i hardverom je radjena nastupajuca animacija...
a omiljene alatke ljudi sa mcm-a su bile naravno amiga, lightwave, imagine.

da iskoristim ovu priliku da pitam, koliko ima ovde ljudi koji vole softverski 3d rendering? (mislim i na one koji recimo vole cisto
da vide sliku, animaciju)?

nego, u infou onog demoa se pozdravljaju i nasi ljudi ;)

pozdrav