[hardcore] Re: softsynth

dominator///kosmoplovci dominator at kosmoplovci.net
Thu Sep 2 10:01:17 EDT 2004

At 02:08 AM 9/2/2004, you wrote:
>  mene ne zanima VST nego nachin izrade te mjuze u modulima...
> Da li koriste data (note) od nekog trackera.. i kog? i kako generi$u
> instrumente koje kasnije koriste.

   zavisi kako ko je to resio. jedna od varijanti je da se napravi plugin, recimo u VST formatu, koji se onda kontrolise preko midi komandi iz bilo kog programa. kasnije se te midi komande (koje mogu da sadrze celu informaciju o raznim instrumentima, notama, velocity, pitch...) stavljaju u intro kao i softsynth kod, naravno prilagodjen samom introu.

   mozes recimo da pogledas i procitas sekciju sound na www.theproduct.de tu ce mozda dobiti neke ideje, mada to nije nuzno i jedino resenje. jedna od varijanti je i dreamstation pristup (www.dreamstation.de), sto je slicno kao recimo AHX ili MultiLine ili pak TFMX, dakle sekvencer zajedno sa sintisajzerom, bez medjusobne midi komunikacije.

   kako god bilo, mozes da probas da potrazis konkretnije informacije na www.cfxweb.net. nisam aktivno pratio u zadnje vreme, no to je bilo jedno od vrlo aktivnih i velikih baza demo/game programiranja.