[hardcore] site

Boris Petrovic fraud at eunet.yu
Thu May 20 07:02:12 EDT 2004

>zvezdica u ovom slucaju ne cine dizajn...

pa dobro, tako predstavljeno, par pravougaonika i na brzinu namontiranih
zvezdica ni u kom sluchaju, ne samo u ovom, ne chine dsgn. no ja sam te
pravougaonike nastojao da uskladim sa slikama vozila dole, kao i vetjim
zvezdama u pozadini, tj sa jednom opshtijom celinom. shto se krivina tiche,
tu se slazhem da ih treba biti vishe, shto krugova, shto "nepravilnih"
krivina, nalik na bezjeove krive, bolje znane kao pathove :). mozhda poradim
na tome.

font ima dosta oshtre ivice, a krivine bi mogle bolje da idu na velike,
okrugle serife, no meni se chini da si u pravu za krivine ne samo zbog
fontova, vetj zbog grafike u celosti.

> dugmici napred-nazadna na popup-ima za modele su krejnje
> ne-intuitivni...

primljeno k znanju. postavitju nekoliko strelica na desno i na levo.
dodushe, pishe sledetji model i prethodni model, ali mislim da si u pravu
oko toga da mora postojati neki konkretni orijentir.

> u svakom slucaju treba experimentisati, a sa druge strane ako je
> klijent zadovoljan, i ukoliko si ti zadovoljan, onda je i meni dobro..
> O:)

ja sam uvek bio za pravilo da je dobra kritika bolja/korisnija/smislenija od
najboljeg komplimenta, iako ima ljudi koji govore da su podjednako korisni,
ili chak obrnuto... tako da ti, a ni ostatak ove liste, ne treba da gajish
bilo kakve obzire, i u tom smislu je svaka zamerka dobrodoshla, naravno ako
je valjano argumentovana, i ja je cenim kao pomotj. retji jednostavno da je
neshto sranje, a ne objasniti zashto, nije korisno, barem meni ne, no mozhda
onaj koji kazhe da je neshto sranje a ne objasni zashto a priori smatra da
je to toliko sranje da mu nikakva ispravka ne bi ni najmanje pomogla da
prestane biti sranje ili barem ublazhi tu, izgleda kljuchnu, osobinu.

no svejedno hvala na komentarima, ako ti josh neshto padne na pamet slobodno
pishi. ja bih site trebao konkretno i da zavrshim za nedelju dve ( ometen
sam jednim velikim ispitom) pa onda ako te ne mrzi ( shto vazhi i za ostale)
pogledaj josh jednom.

pozdrav,
FraudatoR