[hardcore] site

Rudolf Getel rudy at mindnever.org
Wed May 19 23:51:26 EDT 2004

BP> ax, font jeste bez veze, ali to je default te firme pa su insistirali, jebi
BP> ga...

pa dobro, jasno je da klijenti ponekad insistiraju na glupostima, ali
u tom slucaju mi moramo da pravimo takav dizajn da zakrpimo te
njihove rupe... a u tom slucaju ti bi morao da se pozabavish dizajnom
koji u sebi ima vishe krivih linija, kojih ovde nema... dva siva
pravougaonika i dva sa narandzastim stroke-om i nekoliko brzo
namontiranih zvezdica u ovom slucaju ne cine dizajn...

dugmici napred-nazadna na popup-ima za modele su krejnje
ne-intuitivni...

u svakom slucaju treba experimentisati, a sa druge strane ako je
klijent zadovoljan, i ukoliko si ti zadovoljan, onda je i meni dobro..
O:)

--
Best regards,
 Rudolf                            mailto:rudy at mindnever.org