[hardcore] site

Boris Petrovic fraud at eunet.yu
Thu May 13 16:21:08 EDT 2004

> ja bih menjao font na meniju .. nikako ne pasuje .. a i ceo sajt ima
> neki exB92 fazon koji mi se nimalo ne svidja mozda si ove motore
> trebao da kolorizujesh u jednu nijansu umesto BW... u glavnom mojne da
> odustajesh...

ax, font jeste bez veze, ali to je default te firme pa su insistirali, jebi
ga...
jednu nijansu, mislish kao npr zhutu ili orange da se povezhe sa pozadinom,
ili crvenu kao blagu varijaciju na pozadinu, ili plavu / zelenu kao kontrast
u odnosu na pozadinu ?

ne brini, znaju drugari ove liste koji su imali prilike da disqtuju sa mnom
da nikada ne odustajem ;)).

pozdrav,
FraudatoR