[hardcore] reset

H.U.D. DeVLiNK devlink at tesla.rcub.bg.ac.yu
Wed Jun 6 13:17:13 UTC 2007

dominator///kosmoplovci reche:
--------------

dk>    samit je sada vec redovan dogadjaj jednom mesecno u okviru faktor &
dk> vektor serijala koji se desava nedeljom (ne svakom) u skc-u. pored
dk> samita koji obuhvata demoscenske dogadjaje, tu su i razne filmske i
dk> video projekcije, a nadamo se od jeseni da cemo krenuti i sa koncertima.

kad pomenu koncerte..
13.06., Beogradska Arena, Chemical Brothers  :P
a pre njih.. ;)

pozdrav

----
  < kind regards from H.U.D. DeVLiNK™ , the infamous HotBlack Desiato >