[hardcore] reset

dominator///kosmoplovci dominator at kosmoplovci.net
Wed Jun 6 13:01:56 UTC 2007

H.U.D. DeVLiNK wrote:
> dominator///kosmoplovci reche:
> --------------
> dk>    pozdrav dobri ljudi,
> dk>    iako je ova lista malo zapustena u zadnje vreme, primetio sam da ipak
> dk> ima nekog smisla da postoji, te bih voleo da cujem koliko vas ima ;)
>
> dk>    veliki pozdrav svima, uz najavu dobrog vremena za scenu.
> dk>    ;)
>

> --------------
> zapushtena, ali ne i napushtena.. :p
> btw, zzao mi je shto propustih Samit, bejah u nekoj divljini dotichnog datuma..
> al' vredelo je..
> [...]

   samit je sada vec redovan dogadjaj jednom mesecno u okviru faktor &
vektor serijala koji se desava nedeljom (ne svakom) u skc-u. pored
samita koji obuhvata demoscenske dogadjaje, tu su i razne filmske i
video projekcije, a nadamo se od jeseni da cemo krenuti i sa koncertima.

   najave novih dogadjaja i arhiva starih nalazi se na infovirusu
(http://infovirus.kosmoplovci.net) a kratke informacije o datumima
izvucene su i na index stranu kosmoplovci.net-a.

   mestimicno, email newsletter infovirusa se salje na infovirus mailing
listu, a od proslog meseca bice i ovde...

--
// www.kosmoplovci.net // www.kosmoplovci.com // www.kosmoplovci.org //
             // studiosound.kosmoplovci.net // www.skc.org.yu/radio //