[hardcore] bez brige :)

night knight nknight at tesla.rcub.bg.ac.yu
Sat May 1 15:32:18 EDT 2004

 Ovo $aljem sa Amige tako da bez brige :)

 Da li se neko susreo sa ovim cudom?

 Kaze da se zove ISAAS.exe i isto kao blaster worm iskljucuje makinu za minut

 Sve je radilo divno do danas dok nisam nakacio drugi hard, a ortak pokrenuo
 neke svoje gluposti sa njega. Imam poslednje definicije za Kaspersky i ni$ta
 mi ne prijavljuje. Koristim i AD AWARE 6.0 koji je takodje uvek svezhe
 updateovan. Imate li neko progreamche koje oslobadja system ove po$asti?
 ili bar link na njega?

--
--