[hardcore] Re: tema liste

Nenad griffin76 at eml.cc
Wed Aug 25 03:25:02 EDT 2004

>  Uvaljujemo introe i demoe ortacima, no danas je veoma te$ko regrutovati
>  mlade snage najvi$e iz razloga $to ljudi ne kapiraju ni $ta se tu
>  programira,
>  ni $ta je trackovanje, pixelovanje... ma samo se upucavaju u kaunteru i
>  gledaju pornjavu (ovo drugo je malo zdravije :)  Zaista je te$ko nekome
>  ko ne razlikuje kilobajt od kilokobaje (ili gigabajt od megaNajta)
>  objasniti
>  svu lepotu jednog 64K introa. Ma potresu se isto koliko i ja kad Del
>  Pijero
>  proma$i slobodan udarac (sad sam lumpio)  :D

Nista ne brinite, ja cu da ozivim interesovanje za scenu. Ako ne za
pravljenje demoa, onda za kreativnu upotrebu kompjutera sigurno. Mislim
da je vas problem u tome (cast izuzecima), sto se ponasate ko babe, a ne
ko heroji i predvodnici. Ako vas ne kapiraju, znaci da ne objasnjavate
dobro, ili da ne objasnjavate pravim ljudima. To vam je to. Ali ja cu
sve da sredim, samo malo strpljenja.

griffin
ressurection master

P.S. I ne mojte zaboraviti, bitan je nacin rada i dobro zezanje, a ne
krajnji proizvod. Puno pozdrava svim prezivelim prvoborcima.

--
  Nenad
  griffin76 at eml.cc