[hardcore] Re: tema liste

night knight nknight at tesla.rcub.bg.ac.yu
Tue Aug 24 17:37:00 EDT 2004

>   vreme tece a sve redje, da ne kazem nikako, teme poruka ne zalaze u
> demoscenu. cak stavise, toliko je opao 'kvalitet' konverzacije da se previse
> cesto ovde postavljaju i resavaju pitanja koja bi svaki normalan svrstao u
> 'lame' kategoriju, tu na prvom mestu mislim na razne opravke windows-a i/ili
> trazenja crackova za razne programe.

  SCENO MOJA OVIH DAAANAAAA... VI$E I NE TUGUJEEEM ;-)

  PITAM SAMO DAL TE PRAAAATEEEE.. LJUDI KOJE NE CHUJEM ;-)

 jao domino..  najiskrenije...  ba$ sam se osetio prozvanim, a to $to sam
 tvoj email tako dozhiveo, je jedno pozitivno osecanje. Da sam batalio
 scenu isQlirao bih ovaj post, ali ne mozhe se protiv srca i scene kao
 neprevazidjene droge.. exexe...

 zaista... lista se ustajala maximalno... te golubovic pita kako da formatira
 disketu, te ja trazhim crack za tracker (trackeri stara ljubav :)  exexe

 Vec desetak dana planiram da bacim post o assemblyu.. ali nikako da od silnog
 lumperaja avgustovskog i posla u MTVu nachnem temu (a nisam zheleo da se
 izlecem jer sam video tada samo prva tri demoNa)

 elem.. jedino $to mogu je da pricham u svoje ime. Situacija kod mene je
 sledeca! I dalje imam Amigu sa falichnim PPCom i BVisionom (koji je riknuo
 na poslednjem strajku u Barutani usRed gledanja produkcije i ostao u
 klinichkoj smrti naredna dva dana) ali kako nemam TV u sobi, non CGX
 produkciju gledam preko winUAEa koji je skoro savr$en.

 Kako je u Mladenovcu net jo$ u kamenom dobu prinudjen sam da kao dvojnik
 na analognoj centrali skidam produkciju brzinom od (ako je srece) 1.500 cps
 $to je gadan napor ako se uzme u obzir da vecina demoa prelazi 10 mega.
 Zato uvek prvo skidam 4k i 64k introe, a od demoa eventualno prva 3 mesta.

F:\_scene.org\ - Page 1/1
[_0a000h_04]
[_altparty04]
[_assembly]
[_euskal]
[_marast]
[_sceneEvent2004]
[_sota04]
[_synthesis04]
[_thegathering]
[2003_awards]
[BREAKpoint]
[games]
[gargaj]
[jamaica_rom04]
[misc]
[moonstep]
[motorola]
[solskogen]
[symphony]

 da kazhem da sam ispratio sve vece partije sa ozbiljnijom produkcijom
 ove godine sa tim $to sam napomenuo da nisam skidao sve demoe, muziku i
 grafiku jer mi je veza ochajna. Taman da iskoristim priliku da predlozim
 da zaduzimo nekoga ko ima jaku vezu da svlachi produkciju, jer bih ja rado
 dao pare da dodjem do produkcije. sad.. znam domino da si me par puta
 zvao da dodjem, ali nikako da se iscimamo + sam propustio ono "swapovanje"
 kad su bili ludi smederevci, jer si to na sajtu okachio u flashu, a ja
 tada surfovao sa uboge i nekompatibilne Amige :))

 mozda ovde u mladenovcu u narednih nekoliko meseci zazhivi bezhicni net
 pa nece biti potrebe za tom vrstom transfera jer cu onda moci da suchem
 sa scene.org, koga posecujem bar jednom nedeljno i koji mi je ujedno
 najveci izvor informacija o odrzanim i predstojecim partyima..

 mladenovachka scena se i dalje sastoji od dva choveka koji se interesuju i
 prate produkciju.. nekada chupavi vutron i celavi ja :) Od klinaca slabo.
 Uvaljujemo introe i demoe ortacima, no danas je veoma te$ko regrutovati
 mlade snage najvi$e iz razloga $to ljudi ne kapiraju ni $ta se tu programira,
 ni $ta je trackovanje, pixelovanje... ma samo se upucavaju u kaunteru i
 gledaju pornjavu (ovo drugo je malo zdravije :)  Zaista je te$ko nekome
 ko ne razlikuje kilobajt od kilokobaje (ili gigabajt od megaNajta) objasniti
 svu lepotu jednog 64K introa. Ma potresu se isto koliko i ja kad Del Pijero
 proma$i slobodan udarac (sad sam lumpio)  :D

 verujem da bar pola ljudi sa liste nije videlo 4k produkciju sa assemblya
 zato sledi jedan scenski 'oche na$'.. u pitanju je mali koktel od 3
 prvonagrDjena introa sa pomenutog partya... $ifra je ime fajla do dota ;-)