[hardcore] tema liste

dominator///kosmoplovci dominator at kosmoplovci.net
Tue Aug 24 12:03:49 EDT 2004

   vreme tece a sve redje, da ne kazem nikako, teme poruka ne zalaze u demoscenu. cak stavise, toliko je opao 'kvalitet' konverzacije da se previse cesto ovde postavljaju i resavaju pitanja koja bi svaki normalan svrstao u 'lame' kategoriju, tu na prvom mestu mislim na razne opravke windows-a i/ili trazenja crackova za razne programe.

   obzirom da ovo jeste jedina mailing lista na kojoj se nalaze makar neki ljudi ciji se nivo zasigurno razlikuje od novioa javnog servisa za opravku windows-a, pitanje koje mene zanima je da li uopste neko od ovde prisutnih prati demoscenu i kreativnu uoptrebu kompjutera uopste, i ako ne zasto ne, i ako je prestao zasto je prestao, i da li je iko uopste i svestan sta se dogadja ili ne dogadja i na koliko nivoa...

   cinjenica je da demoscena nije ista kao sto je bila ranije (ma sta to znacilo) ali to nikako ne znaci da je nevazna. cak stavise, na sceni se vec neko vreme razlikuju razliciti pravci kojima se grupe krecu. neki su definisani tehnoloski (software vs hardware) neki ideoloski (razne platforme i operativni sistemi) drugi pak estetski (mainstream vs alternativa, sta god to znacilo), medjutim, kako god bilo, stvari se dogadjaju kao i uvek sa vecim i manjim intenzitetom tokom godine i samo se pracenjem produkcija moze drzati tok sa mogucnostima, idejama pa i nivoom kvaliteta (sta god to znacilo za svakog ponaosob...).

   tu su novi partiji umesto starih, tu su produkcije, tu su ljudi, tu je i povecanje mogucnosti i razloga za kontakt ali srbija je standardno nezainteresovana i da nema nas, moglo bi se reci van bilo kakvih tokova vezano za elektronsku umetnost u svim oblicima (molim dj-fanove da se ne izlecu...)

   pitam se koliko je ljudi od ovde prisutnih makar malo zaintrigirano demoscenom i iz kojih razloga. da li je odjednom postalo svima lako da skidaju megabajte produkcija pa nema vise razloga za razmenu ili je pak lakoca dovela do saturacije i nezainteresovanosti. sad kao svako moze da okaci mp3, pa sad odjednom to vise nije bitno, ne?

   pogadjate, moje je interesovanje za demoscenu nepromenjeno cak i intenzivirano u pravcima o kojima bih zeleo da razgovaramo. iako je ne smatram jedinim oblikom funkcionisanja i dalje je smatram najpravednijim (barem u vecini slucajeva) i dalje su moje ideje za organizaciju javnih dogadjaja zasnovane na toj zaostavstini cak i kad nije u pitanju tipican demoparty, ali postavljaju se mnoga pitanja od kojih me sigurno najvise brine hronicna nezainteresovanost starih, ali i nedostatak novih ljudi.

   vidim da produkcija (sem nasih) nema, motivacija je na nuli, uvek se nadje vise razloga i vremena za zezanje i kuliranje, akcija je uvek na zadnjem mestu a i zasto bi se trudili zar ne?

   pa ok, ako je sve to tako bez veze i besmisleno, budite dobri pa me uputite u ono sto je dobro a sto nije parazitiranje po kojekakvim game ili biznis sklonistima.