[hardcore] AfterEffects 6.0 problem

studio at neobee.net studio at neobee.net
Tue Aug 10 12:32:00 EDT 2004

Milan Golubovic <milan_g at eunet.yu> wrote :

> Zdravo hardcore,
>
>   Ovde sigurno ima strucnjaka za AfterEffects.
> Dakle izrenderovao sam animaciju kao targa slicice koje bi trebale da idu u
> 25
> fps. Ali kad god importujem iste kao Targa Sequence dobijena sekvenca mi
> traje
> krace vremenski. Znaci cela sekvensa je tu, ali kao da joj stavi veci fps,
> pa
> onda krace traje (umesto 125 traje 105 frejma) i kad napravim animaciju ona
> mi
> [...]

Kada importujes sekvencu... U project window idi desnim klikom misha na sekvencu...
Izaberesh interpret footage... U opcijama stavi frame rate 25...
Bice istog trajanja kao kada si eksportovao...
Problem kod AE je sto po default-u interptetira sekvencu kao 30fps...
Izvini na zakasnelom odgovoru... Sada sam dosao sa odmora...
Nadam se da ce ti pomoci...

TEDDY/mindnever