[hardcore] ima li koga?

Igor igor at drastic.net
Thu Apr 29 05:40:05 EDT 2004

p`da !

tako i meni...

dodje mi mama i kazhe "kako se ne sramish sine ?
soba ti puna djubra...."
pa kazhe da kod mene smrdi i taque stvari...

a cale mi je strava !
kazhe "shta to celi zhivot lupash na taj kompjutor,
pucash na vanzemaljce (on ono misli da josh uvek igram "phoenix")
i na neke padobrance (a to je "beach head")...

a ja nekad stvarno zamislim da su mi mama & tata "vanzemaljci" !!!

a za topic:
idem samo to mame & tate,
do banke,
u prodavnicu,
pa chak i na neku demo-scene-party...
mozhda izadjem i kad dodje ono verme za parenje pa mora...
imali neko sestru ?
crna kosa, glatka ?
to ja volim...

Igor