[hardcore] lista

dominator///kosmoplovci dominator at kosmoplovci.net
Mon Jun 11 19:01:19 UTC 2007

Petar Cuckovic wrote:
> yo!
>
> tu sam i ja, jos uvek :)) samo sto staru mail adresu proveravam... kad
> stignem, mozda jednom mesecno. a daaaaavno sam poslao zahtev da se
> promeni email, al' nista od toga... do danas :)) i onda sam otisao na ptt i
> imao sta da vidim... samit je prosao :((( izuzetno mi je krivo, voleo bih da se
> vidimo... i malo zezamo :))

   bice i drugih samita, evo za dve nedelje je sledeci, 24/06, pa eto
prilike.

   sto se promene adrese tice, nije neki problem, jer ni hc lista nije
bas bila koriscena malo duze vremena, ali eto, pocese novi samiti, pa sa
njim su se polako pokrenule i stare snage.

   dobrodosao nazad
   ;)

--
// www.kosmoplovci.net // www.kosmoplovci.com // www.kosmoplovci.org //