[hardcore] france

BoriS fraud at EUnet.yu
Sun Nov 14 06:17:32 EST 2004

sada malo chudno pitanje, no dosta bi mi znachio odgovor.

ja sam se tzimao oko uchenja francuskog jezika proteklih par meseci, shto zbog faqltetskih obaveza shto zbog lichnog interesovanja, i to sada naravno nema veze sa ovom listom :), no ide deo koji ima. da li neko od vas zna ili ima spisak igara koje imaju tu mogutjnost da se deshavaju na vishe jezika ? za sada imam samo GTA I da je takav, i igram ga na francuskom, ( shto je mnogo dobra metoda za uchenje bilo kog stranog jezika, topla preporuka ). no, budutji da sam ga preshao x puta do sada, zanimalo bi me neshto drugachije, najbolje neka point&click avantura gde se dostas pricha a i ima i txtualnu podrshq ( ako se neko setja tih avantura, ishla je pricha a pored toga kao titl).

daklem, ako neko zna ili zna nekoga ko zna, igre na francuskom jeziku... jedino chega ja mogu za sada da se setim je ignition, no tu zaista nema mnogo priche.

druga stvar koja mi treba je driver za integrisanu zvuchnu kartu koju win prepoznaje kao ac97 ( ili neshto tome slichno) za plochu gigabyte ga-6wmmc7, nazhalost dosta stara plocha sa integrisanom intel 810 kartom ( sranje sranje) za celeron s370 procesor. zastarelo smetje, no shta sad. poqshao sam na gigabyte ovom site-u, ima nekoliko mogutjnosti no problem je shto nijedna ne odgovara.

10x in advance, pozdrav, F.