[hardcore] Re: bez brige :)

night knight nknight at tesla.rcub.bg.ac.yu
Sun May 2 12:36:36 EDT 2004

On 01/05/2004, you wrote:

> do jaja sto si napisao koji windows je u pitanju ;)

> osecam da je w2k.. stavi sp4, sp3 i nizi imaju taj bag koji omogucava
> remote crashovanje makine preko ektiv dajrektorija

  Virus je neka mutacija i najsvezhiji je moguci. Patchovao sam XP
 sa poslednjim updateom sa microsoftovog sajta. Stinger ga nije prona$ao
 kao ni ostali. Opet neki trojanac. Ne radi ni$ta posebno systemu osim
 $to ostavlja rupu za upad i slichno.. ko zna $ta vec... Sa podignutim
 firewallom (Zone Alarm) nije mogao ni$ta da uradi makini ali je i dalje
 bio prisutan. Hvala jo$ jednom

--
--