[hardcore] render

Milan Golubovic milan_g at eunet.yu
Tue Jun 15 05:02:11 EDT 2004

Zdravo greent,

g>   fprime   je  prvi  i  (zasad)  jedini  nezavisni  render  engine  za
g>   lightwave.  mene licno je odusevio brzinom, i pored toga sto mu neke
g>   stvari  nedostaju  (recimo caustics i hypervoxels render), radiosity
g>   je jako brz, ima tzv. infinite refining slike, tj. proces renderinga
g>   traje  dok korisnik ne bude zadovoljan rezultatom, a sam rezultat je
g>   svakog   momenta  vidljiv  na  ekranu.  no,  u  svakom  slucaju,  na
g>   www.worley.com  ima  vise  detalja,  a  kome  treba,  nek se javi na
g>   private.

Ja probao. Nije lose, solidno brzo, ali kad ne podrzava plug-in-ove
(prvenstveno sasquatch) meni trenutno i nije od velike pomoci. Na trenutnom
projektu intenzivno koristi isti, pa scena ni priblizno ne izgleda isto...

--
Pozdrav,
 Milan                            mailto:milan_g at eunet.yu