[hardcore] (no subject)

Boris Petrovic fraud at eunet.yu
Thu Jun 10 16:50:10 EDT 2004

> potrebna je tekstura vece jasnoce, a ja sam radio sa onim sta imam...

pa pretpostavio sam da je to u pitanju. mozhda si mogao da napravish posebno
svaku dasq kao 3d objekat pa da prelepish nju txturom :)), onda bi bilo u
redu.

>  mislim da se tebi cini da parket nije u srazmeri sa petardom, ali ako u
kuci imas parket, pa jos i petardu, pogledaj, petarda je
> dugacka oko 7cm, a jedan deo parketa oko 30cm, tako da sve jeste u
srazmeri, ali je potrebna tekstura vece jasnoce...
> idealno je kada za odredjene situacije imas, jednostavno, stvari
odgovarajuceg kvaliteta, ali eto - radio sam sa onim sta imam...

ma ok je, moja zamerka i jeste bila samo u odnosu na jasnotju tj kvalitet,
ne na proporciju. mozhda se nisam dovoljno jasno izrazio, nishta zato.

pozdrav,
FraudatoR