[hardcore] Mikrofon...

Milan Golubovic milan_g at eunet.yu
Tue Aug 31 08:40:39 EDT 2004

Zdravo hardcore,

Nabavih ovih dana mikrofon. Imao sam i pre neki, rucno pravljen (izvadjen iz telefonske
slusalice), ali kako je ovaj kupljen ocekivao sam dosta bolje rezultate i manje
shuma. Bolje nesto jeste, ali shuma i dalje ima i to previse. :(

Prvo sam posumnjao da ne hvata shum kucista, pa sam probao da semplujem iza
zatvorenih vrata, ali slicna situacija. :(

Dakle mikrofon je firme Galaxy , mali na stapicu, sa stalkom, a moze da se lepi
i za monitor. 50Hz-16KHz, osetljivost -60 +-3 dB, radi na 3V   S/N ratio 40dB ili vishe...

A ni zvucna karta mi nije bas neka, Realtek AC'97 , integrisana.

Svestan sam je da je ovo amaterska oprema i nisam ocekivao neke profesionalne
rezultate, ali ovo sto sam dobio je porazavajuce.

U prefsima sam pronasao samo mogucnost boostovanje i nista vise.
Kad je "boost-ovan" zvuk je jaci, ali i sumovitiji, a kad nije onda je vrlo
slabasan.

Dakle, dal' ja radim nesto lose ili je jednostavlno oprema loseg kvaliteta pa se
nista bolje ne moze ni izvuci iz nje?

Ako je samo mikrofon u pitanju, mozete li mi preporuciti neki ne preterano skup, ali da daje
pristojne rezultate. Dakle, shta da gledam kad ga kupujem, koje parametere?

Koliko vredi?

--
Pozdrav,
 Milan                          mailto:milan_g at eunet.yu