[hardcore] riknula boranija

night knight nknight at tesla.rcub.bg.ac.yu
Fri Aug 27 16:51:51 EDT 2004

 Prijatelji dragi. Gadna me nesreca sna$la. "eksplodiralo" mi napajanje dok
 mi je comp bio na stendbaju... bacilo struju na sve zhivo.. sve riknulo $to
 je moglo...

 Naravno... najveca mi je frka za hard disk.. moj i ortakov koji su bili
 u ma$ini... MAXTORi od 60 i 80 GB... Pogadjate $ta mi treba... Nadam se
 da podaci nisu izgubljeni i da znate nekoga ko radi sa elektronikom...
 da prebaci diskove ili $ta vec i da bekapujem podatke na drugi hard..

 znate li nekoga ko to radi? imate li kontak telefon?

 jo$ nisam pocheo da gutam bensedine (niti sam ih ikada gutao) ali
 stanje se pogor$ava :)

 I da... sada sam chis' Amigista :))

--
--