[hardcore] AfterEffects 6.0 problem

Milan Golubovic milan_g at eunet.yu
Wed Aug 4 13:06:57 EDT 2004

Zdravo hardcore,

  Ovde sigurno ima strucnjaka za AfterEffects.
Dakle izrenderovao sam animaciju kao targa slicice koje bi trebale da idu u 25
fps. Ali kad god importujem iste kao Targa Sequence dobijena sekvenca mi traje
krace vremenski. Znaci cela sekvensa je tu, ali kao da joj stavi veci fps, pa
onda krace traje (umesto 125 traje 105 frejma) i kad napravim animaciju ona mi
poskakuje. U project settings sam lepo stavio 25 fps i u composition settings se
isto vidi 25 fps. U cemu je problem. Predhodnu animaciju sam radio sa 30 fps i
sve je islo bez problema. Mozada je negde ostalo onih 30 fps, ili je to default,
ali nigde to nisam pronasao... Gde se to menja?

--
Pozdrav,
 Milan                          mailto:milan_g at eunet.yu